22 Ağustos 2010 Pazar

Gizemli Deyiş 1

Umrumda bile değil senin ne düşündüğün
Bana kızıla çalan siyah saçların lazım
Sehpaya dimdik giden partizan kız gibi yürüyüşün
Başımın üstünde
At kılına bağlı demokles kılıcı gibi duruşun lazım

Sinirleniyormuşsun
Beni hiç ilgilendirmiyor
Benim sana sevgilim demem lazım
İhtilallere gebe zifiri sabahta sırra kadem basmışsın
Umrumda değil
Benim seninle
Yatağımız toplumun bütün mancıklarıyla eprimişken
Sevişmem lazım

Görüyorsun sevgilim
Nerede olduğun
Ne yaptığın
Hatta kim olduğun bile
Beni zerre kadar ilgilendirmiyor
Sen benim şiirlerime girmek zorunda olan kadınsın
Sen bana
Şiirlerimde lazımsın...

*Hakan SENBİR'in Kentlerin Kraliçesi kitabından alıntıdır

4 yorum:

  1. Erencim şimdi anladım ses tonundaki kadife dokunun nerden geldiğini, sen cidden şair ruhluymuşsun...
    Takipçinim her daim:)

    YanıtlaSil
  2. İnternetten de baktım o kadar, Hakan Senbir yazmış meğer:) bende kendine atıfta bulunuyorsun sandım...

    YanıtlaSil
  3. :))) cnm evet çok büyük bir yanlışlık oldu orada..altına adını yazmayı unuttum ve nereden düzelteceğimide bulamadım ve ikinci yazıda öncelikle bunu belirtmek istedim ama şimdi buldum düzeltme yapılacak yeri ve derhal düzeltiyorum

    YanıtlaSil
  4. takip edilen sen olursan ben hep takipteyim :)
    Vedat Türkali'yi seninle sevdim.kimbilir daha niceleri olacak.

    YanıtlaSil